Friday, October 29, 2010

Kepenatan sayang

Salam. Aku penat la korang.

Huarghhhh .  :(
Pagi tadi bangun agak lambat. Pukul berapa? RAHSIA. Jam tu yang tak berbunyi kuat-kuat. Sape suruh kan. Ishh

Bangun-bangun jek pergi gosok gigi, cuci muka. Ok tu je. Mandi? Belum lagi. Hehe
Pas siap semua tu, aku terus pergi ambil laici setin dan tebuk. Bukan main payah lagi. Sakit tangan woo. Merah tangan aku. Tapi demi nak tunjukkan bakat memasak, aku teruskan jugak. Tapi tak de lah sampai semua aku tebuk. Cuma separuh. Tak tahan da, sakit sangat.
Lepas da tebuk tu, aku tebuk tin susu sejat  pulak. Mesti bangga kan pihak F&N sebab aku sebut nama produk korang. Hahaha.

Korang mesti tak tahu kenapa aku buat semua tu pas bangun jek dari tido kan? Haa sebenarnya aku nak buat kuah laici untuk puding yang aku proses semalam tu la. Haiyya.
Ok. Pas pada tu aku pon masak la semua bahan-bahan tu sampai siap. _______________ Tamat sal pagi.

Petang pulak pergi rumah jiran tercinta, si Khalijah. Aku saja merayap sekejap. Tu la pergi rumah dia. Erm pas tu lagi aku balik dan bersiap sebab Khalijah aku pergi rumah syuki untuk tolong memasak. Masak nasi goreng, nugget goreng, kentang goreng, goreng-goreng, goreng-goreng-goreng, goreng __ ah sudah. Berapa banyak goreng! Dah siap masak, aku dengan Khalijah pun balik lah. 

Kereta terbang uncle TAM
Lepas asar, kami iaitu geng D'KAMI pun bertolak lah ke PC menaiki kereta terbang prebet milik uncle TAM. Ekeke. Bukan main pandai speaking lagi uncle tu tahu!

Ok aku penat. Nanti aku sambung cerita ni ye sayang. Bubbye

Assalamualaikum wbt.

No comments: