Saturday, November 26, 2011

mymaxisbroadbandiscomeback!

Assalamualaikum.
Aku dah boleh start online dan berblogging dengan menggunakan maxisbroadband aku. Haha happy gilo. Sebelum ni kenapa tak boleh guna? Hmm sebab tak bayar. Untung la jujur mengaku kan. Maklumlah aku ni orang miskin. Tak mampu nak bayar-bayar nih. Kah3

Actually sekarang ni aku kat ukay perdana. Rumah abang kawan aku. Kira ok lah aku duduk sini daripada duduk kat damnsara perdana tu. Dah lah macam hell. Wah! Datang sini hilang sikit tension aku. Kalau duduk kat sana hari-hari tengok anjing, nampak orang asli. Dah macam tak ada orang lain. Haa satu lagi, kat tengah-tengah bandar macam tu, ada orang jual buah durian. Gila betul. Tergugat seyh iman aku. Kalau boleh aku nak bawak lari sebiji, duduk tepi jalan melantak sebiji sampai habis sorang sorang. Haha gila tamak punya pompuan.

Sebenarnya lagi sekali, aku bukan semata-mata nak bercerita pasal broadband aku tu. Tapi nak cakap pasal sekarang aku dah SEMINGGU PRAKTIKAL KAT DAMANSARA PERDANA, jln PJU 8/7. Haa ambik kau. Kemain terang, jelas dan tak payah bersuluh aku nyatakan kat mana tempat aku praktikal. Aku praktikal 3 bula, start dari minggu lepas sampai lah awak bulan 2 nanti. Lama gila. Boleh mati keboringan dan kepenatan la aku kat sini.

Aku kat sini praktikal kat taska. Ala tempat jaga-jaga budak tu, ala-ala babysitter. Babysitter tengkorak! Dah lah penat. First day aku ngan kawan aku si jeje blur tahap dewa. Macam looser sangat. Huuu nak menangis pun ada. Kesian kami dua.

Urm ok lah, nanti aku sambung lagi. Aku nak mandi. Boboy!

No comments: