Sunday, November 27, 2011

ENTRI SEMALAM NI.

Hai-Hai Hai
Apa khabar kau aina. Ya aku sihat. Haha ape daa. Tanya pasal diri sendiri, pastu sendiri jawab. Erm semalam aku pegi jalan-jalan kat banyak tempat area Kuala Lumpur nih. Kira agak berjimba jugak lah. Hahaha.Actually semalam sempat la pergi Wangsa Walk, Pizza Hut, Hari-Hari (cute nama dia kan.) and Lowyat. 

Tujuan utama yang paling-paling utama dan terutamanya pergi semua tempat ni sebab nak cari hardisk laptop kawan aku tu, Khalijah nama dia. Hardisk laptop dia rosak, tu lah kami kehulu kehilir mencari. Mengantuk gila aku semalam duduk dalam kereta. Kebetulan pulak hujan lebat sangat. Lebat menggila lah orang kata. Erm apasal sejak dua tiga empat menjak ni aku suka sebut perkataan GILA erk? Entah entah entah! Ok sambung cerita tadi.

Haa, dah lah hujan, pastu duduk dalam kereta yang beraircond jek, mau semput nafas aku. Haha kesian betul lah. Btw, selain pergi mencari hardisk, aku dengan yang lain pergi makan kat Pizza. Aku ni sebenarnya bukan suka sangat makan pizza. Tapi sebab dah ada yang nak belanja, aku bedal jugak lah. Kenapa aku tak suka makan pizza? Entah. Mungkin sebab tak kena kot dengan jiwa aku. Ecehcece. Selera kampung kuat. Western? Not at all aku tak suka. Cam chop/beafsteak tu aku memang minat gila. Cuma fastfood like pizza je yang aku lemah sikit.

And then, after we all pergi makan kat pizza, aku dengan Khalijah nak pergi beli tracksuit. Maklumlah seluar track aku tak bawa banyak dari rumah. Thats why la kami kekurangan seluar. Dah lah praktikal kena pakai tracksuit sokmo. Bak kata buah hati aku, sokmo tu dalam bahasa pahang disebut 'nalo'. Haa unik betul bahasa. Aku ni yang duduk pahang bertahun-tahun pun baru hari ni tau nya ada perkataan yang macam tu. Hahaha kelakar. So, sesampainya kami di Hari-Hari shopping mall (kelas nama kau jah), teruslah pergi beli tracksuit. Khalijah beli 2 je, and aku pun beli 2. Kalau tak, kami memang beli 3 helai seorang. Punya lah tamak haloba kan. Haha.

Ok, lepas dah siap membeli belah, terus lah kami pergi ke Lowyat untuk menyambung kembali pencarian mencari hardisk laptop Khalijah. Sebenarnya mula-mula cari dekat Wangsa Walk, tapi kebanyakannya dah habis and tak ada yang sesuai untuk laptop dia. Masuk jek Lowyat, terus naik tingkat barang-barang laptop and mula mencari hardisk tu. Malangnya setelah penat berjalan, pun tak ada jugak. Ashalllll betul. Haha, lastly kami semua kepentaan and terus balik.

Erm, ok lah, aku pun dah penat menaip. Nanti malam aku sambung cerita lagi dengan cerita yang baru. Itu pun kalau aku larat lah sebab hari ni aku nak balik dah Damasara. Oh damn! Boyboy (Sam said it like that) =)

No comments: