Thursday, August 22, 2013

I WISH

I wish I can get you back.
I wish I can love you forever and ever and everrrrr.
I wish I can married you and have a happy ending.
I wsh kita boleh dating macam dulu-dulu lagi. Sigh.
I wish there have a beach in front of my house.
I wish ada coolblog shop dekat tepi rumah.
I wish ada beribu-riban novel di rak buku dalam bilik sendiri. Yang latest ok.
I wish ada banyak baju-baju santekk dalam almari. Boleh?
I wish boleh jadi peniaga shawl halfmoon yang tengah meletopsss sekarang.
I wish ada sebuah rumah betul-betul depan pantai. Berangan?
I wish next sem boleh dapat pointer lagi tinggi.
I wsih sem depan dah boleh sewa kereta nak pergi jenajalan pulau pinang. Sewa kereta tau, bukan sewa broza dan sebagaimya.
I wish dapat buat penangguhan PTPTN cepat-cepat. Takutt
I wish boleh tidur sekarang.
Ok dah.

Oh ya, tadi pergi jamuan raya. Ramai tanya pasal anda. Tapi tak tahu nak jawab macam mana. Menyesal aku update status haritu pasal love u love u tu. Alih-alih aku terkena semula. Aku ni bodoh sangat ke? Tapi papepon, aku memang setia tunggu kau. Kenapa? Entah, memang tak nak lupakan pun sebab hari-hari doakan pasal kau. Habis sebut dah nama kau tu hari-hari dalam doa. Basah telekung aku sebab kena air liur aku kot. Mana tak nye, sakan berdoa nak dapat kau semula kan. Hehe

Ok nak pergi makan apam. Bai

No comments: