Tuesday, August 27, 2013

Kenangan

Kisah merajuk kau dan aku.

Orang lain dating, kita pun nak dating. Hape laa.
Oh yaa, cakap pasal dating, teringat dulu kita pernah pergi shopping mall. Orang lain pergi shopping barang, tapi kita buat apa?
Kita tengok orang. Kita tengok orang bersihkan lantai. Kita tengok kedai-kedai. Kita bergaduh sampai aku bawak diri. Merajuk kononnya. Haha it was fun at all.

Kau kan jenis mulut lepas. Boleh main halau-halau aku. Hampeh betul. Hahaha. Jauh kan aku bawak diri. Sampai kat shop yang paling hujung. Nasib baik tu kedai buku. Boleh jugak aku belek-belek buku. Takut sebenarnya bila kau marah tu. Aku pun bukan la merajuk pun. Saja menggedik. Mesti kau menyampah kan? Ala as usual la. Aku pun dah tak heran. Layankan aja.

Tapi walaupun tak tahu nak buat apa pada mulanya, selain daripada merayap tak tentu hala, AKHIRNYA ada jugak barang kau nak beli. Polo-T GAP nokkk. Kelas kemain baju-baju kan. Aku tabik spring laaa. But semua baju kau cantik-cantik. Nak-nak yang aku pilih. Hehehe smart bila kau pakai.

Bila balik masing-masing dah penat. Terima kasih sudi keluar dengan aku. Agak-agak boleh keluar lagi tak? Tak apa, biar aku jawab. TAK BOLEH DAH.

Ahh kenangan! :'(

No comments: