Tuesday, October 15, 2013

selamat hari raya aidiladha

Assalamualaikummm
Hihi dah lama tak update kan. Ok lah malas cerita panjang, aku nak ucap seamat hari raya aidiladha. Sekarang nih setahun 2kali aku raya. Kemahinn
Oh ya, lupa nak cakap, aku dah boleh lupa kau la lelaki. kadang-kadang jek teringat lagi. Haha membazir air mata jek doe. Podachi!
Semalam aku raya bertiga jek dengan mak abah. Kesian pulak rasa. Hahaha. Abang-abang yang lain tarak.
Sempat kami bergambar semalam. Sporting sangat mak abah aku ni bergambo! Terbaik lah. Tu dalam facebook, dalam instagram aku dah lekat gambar-gambar tersebut. Hoho
By the way, sekarang ni aku cuti seminggu. Naik cuti ni nanti test berlambak-lambak wooo. Study pun belum lagi nih apacita bro? huuu seram bak ang!
Ok lah kena study sekarang ni. Ok acah-acah -__________-
Sehingga bertemu lagi
Adiyos amigos de amor! 

No comments: